چرا خرید VPN و خرید کریو برای همه ضروری می باشد؟

everyone-need-vpn

تا چند سال اخیرشبکه های VPN در دو گروه اصلی استفاده می شدند: امنیت کسب و کارها و مقابل هکرها. دهه های پیش مردم نگرانی ای درباره حریم خصوصی، امنیت و حفاظت ار هویت خود زمانیکه آنلاین بودند نداشتند. در طول چند سال گذشته این موضوع ، با سرقت بسیار شایع اطلاعات خصوصی، نظارت اینترنت تغییر بزرگی داشته است.

با افزایش زمانی که مردم به صورت آنلاین می گذرانند، سارقان هویت برای پیدا کردن قربانیان خود به جستجو در وب پرداختند. پیشرفت های نسبتا جدید مانند شبکه های Wi-Fi اجازه داد کاربران از هر جایی متصل شوند، اما به طور همزمان دسترسی غیر مجاز برای مجرمان نیز آسانتر می شود.

شبکه های Wi-Fi بسیار آسیب پذیرند

ما عاشق Wi-Fi و آزادی ای که به ارمغان آورده است هستیم، اما باید بدانیم که یک آسیب پذیری امنیتی بزرگ بوجود می آورد. میزبان های Wi-Fi رایگان مانند یک مغازه شکلات فروشی برای سازقان هویت است و کسب و کار ها به ندرت Wi-Fi با تکیه بر ویژگی های امنیتی واقعی ارائه می دهند. حتی شبکه های رمزگذاری شده نیز نسبتا به آسانی هک می شوند. هر دو رمزگذاری های Wi-Fi یعنی WEP و  WPA به آسانی شکسته می شوند.

کیفیت VPN این را تقریبا غیر ممکن می سازد که ترافیک Wi-Fi شما رمزگشایی شود، حتی روی شبکه های نا امن، به این معنی که همه اطلاعات به صورت امن و ایمن منتقل خواهند شد. برای خرید VPN و خرید کریو ما سایت parsvpn.net را به شما پیشنهاد می کنیم که سرویس های متعددی برای ارائه گردآوری کرده است.

سرویس های VPN بسیار مقرون به صرفه اند

افزایش رقابت و همچنین مسائل اقتصادی باعث شده است که قیمت VPN به طور خودکار کاهش یابد. در حدود 10-5 سال پیش، کسب و کارها برای بدست آوردن امنیت VPN ماهیانه 100-40 دلار هزینه می کردند، اما اکنون این هزینه به ماهیانه کمتر از 10 دلار کاهش یافته است.

یک VPN به شما اجازه می دهد تا از حریم خصوصی آنلاین خود حفاظت کنید

شما ممکن است متوجه این نشده باشید اما فعالیت های اینترنتی شما به شدت تحت نظارت است. ارائه دهنده اینترنت شما سابقه ای از فعالیت های آنلاین شما برای مدت چندین سال نگه می دارند، حتی ممکن است سابقه ای از وب سایت هایی که مشاهده کرده اید را نیز نگه دارد. حتی ترافیک شبکه شما قابل رویت برای ISP شما است، ازجمله داده های شخصی منتقل شده روی اشکل مبتنی بر وب نیز امکان نظارت دارند.

از آنجاییکه با خرید VPN همه داده های منتقل شده بین سرور VPN و کامپیوتر شما را رمزگذاری می کنند، حتی ISP شما قادر به بازرسی ترافیک شما و بازدید از سایت هایی که دیدن کرده اید نخواهد بود. تنها چیزی که آنها خواهند دید این است که شما از طریق سرورهای ثالث و اتصال رمزگذاری شده متصل شده اید. ایده ما این است که حریم خصوصی شما بیشتر از چند دلار در ماه ارزش دارد.

خرید VPN به شما اجازه می دهد کنترل جریان (Throttling ) توسط ISP  خود را مسدود کنید

یکی از بزرگترین اخبار مرتبط به حریم خصوصی درباره در معرض خطر بود کنترل جریان پهنای باند توسط ارائه دهندگان در هر جایی بود. در حالیکه ISP شما ممکن است سرعت دانلود 10 الی 25 Mbps را به شما وعده داده باشد، سرعت ارائه شده ممکن است بسیار پایین تر از این باشد. دلیل آن چیست؟ کنترل جریان! این کار عمل مصنوعی محدود کردن سرعت اتصال شما برای پروتکل های خاص است.

فن آوری های معمول متوقف کردن عبارتند از: جریان ویدئو های HD، فن آوری های P2P مانند Bittorrent و برنامه های کاربردی چت تصویری مانند اسکایپ است.

خرید VPN از Throttling جلوگیری می کند زیرا تجسس ISP شما را روی اطلاعات منتقل شده غیر ممکن می کند. آنها نمی توانند ترافیک شبکه شما را بخوانند بنابراین نمی توانند متوجه بشوند که در حال حاضر ویدئو HD در جریان است، آنها فقط داده های رمزگذاری شده را می بینند. در نتیجه آنها از نظر قانونی نمی توانند سرعت اتصال شما را محدود کنند.

خرید VPN و خرید کریو در parsvpn.net