با خرید VPN برای موبایل امنیت آنلاین خود را تضمین کنید

 VPN on mobilephone

امروزه دستگاه های موبایل مانند iPhone و iPad تبدیل به ابزاری شده اند که اغلب مردم باید داشته باشند.

صرف نظر از اینکه شما از آنها استفاده حرفه ای دارید یا برای سرگرمی شخصی استفاده می کنید، قابلیت های فراوان آنها به شما اجازه می دهند تا چندین دستگاه را در یکی جایگزین کنید، از جمله کامپیوترها، دوربین ها، iPad و تلفن های همراه.

شما می توانید حساب بانکی خود، پروفایل فیسبوک را چک کنید، ایمیل هایتان را بخوانید، ویدئو ها را تماشا کنید یا بر روی وبلاگ خود مطلب بگذارید و همه این کارها را از قسمت های مختلفی از جهان انجام دهید. اما بدین منظور نیاز به نصب VPN دارید تا امنیت شما را برقرار سازد.

با این حال، استفاده از چند نقطه دسترسی به اینترنت باعث می شود تا در برابر حملات اینترنتی مختلف که ممکن است ترافیک شما را هدف قرار داد باشد در طول استفاده از iPad و iPhones در خطر باشید.

برای مثال، شما نمی توانید اطمینان حاصل کنید که Wi-Fi که به آن متصل شده اید در معرض خطر نباشد. این ممکن است ترافیک کاربر را جمع آوری کند و اطلاعات با ارزش مانند شماره کارت های اعتباری، رمزهای عبور و همه اطلاعات خصوصی شما را استخراج کنند بدون اینکه کاربر از این موضوع آگاه باشد.

علاوه بر این، اینترنت پر از سودمندی هایی است که اجازه می دهد هر کسی اطلاعات در حال گذر از طریق شبکه های حفاظت نشده Wi-Fi را دریافت کند. افرادی با آگاهی های کافی می تواند این ابزار را برای مداخله در زندگی خصوصی شما استفاده کنند. به این دلیل است که نرم افزارهای VPN برای فعالیت های شما تطبیق داده شده اند و نرم افزار VPN موبایل ایجاد شده اند که امنیت موبایل شما را افزایش می دهند و از شما حفاظت می کنند.

VPN های موبایل همانند سرویس های VPN استاندارد کار می کنند. هنگامیکه شما VPN تلفن یا VPN آیپد را به یکی از سرورهای ارائه دهنده متصل می کند، از طریقی یکی از پروتکل های OpenVPN، PPTP یا L2TP همه ترافیک شما از کانال های رمزگذاری شده می گذرد و رهگیری آنها را غیر ممکن می کند.

VPN های موبایل با اغلب دستگاه های موبایل سازگار اند از جمله همه دستگاه های iOS (VPN برای iPhone، VPN برای iPad، VPN برای iPod Touch) و VPN برای اندروید. همچنین برخی سرویس های ارائه دهنده VPN برنامه های کاربردی ای ارائه می دهند که اجازه راه اندازی سریع یک VPN روی iPhone و دیگر دستگاه های iOS را می دهد.

خرید VPN در parsvpn.net