با خرید VPN به آسانی آدرس IP خود را تغییر دهید

vpn change ip

در حال حاضر یکی از گزینه های قوی در مقابل ما به منظور از بین بردن خطرات اینترنت و رسیدن به همه چیزهایی که نیاز داریم این است که آدرس IP را تغییر دهیم. هر کاربر اینترنت چه شخص یا کسب و کار ها یک آدرس IP منحصر به فرد دارد. ISP ها مسئول ارائه یک آدرس IP منحصر به فرد برای هر کاربر است و این چیز خوبی است. اما استفاده آن برای کاربر این است که به آسانی فرد شناسایی می شود و فعالیت اینترنتی او ردیابی می شود. این عدم امنیت و ناشناسی یک مشکل بزرگ است.

اگر شما به دنبال دفع این تهدیدات امنیتی هستید و اطمینان حاصل کردن از اینکه از همه انواع این تهدیدات حفاظت شده اید پس باید سرویسی از ارائه دهنده قابل اعتماد انتخاب کنید. هیچ راهی بهتر از خرید VPN کریو از سایت parsvpn.net برای دور ماندن از این خطرات نیست. سرویس VPN در رسیدن به این فاکتورهای مهم که کاربران اینترنت نیاز دارند کمک می کند. VPN برای موبایل و کامپیوتر به شما کمک خواهد کرد که IP خود را تغییر دهید و برای دوره زمانی طولانی ای ناشناس باقی بمانید.

چگونه با نصب VPN می توانید IP خود را تغییر دهید؟

هنگامیکه به دنبال راهی برای تغییر IP خود هستید، دو گزینه در مقابل خواهید داشت. آدرس IP شما علت ریشه ای برای تمام مشکلاتی است که به صورت آنلاین مواجه می شوید و اگر قادر به پنهان کردن آن باشید، می توانید هر کاری که می خواهید را انجام دهید. پروکسی ها، سرورهای DNS و VPN برخی از گزینه های برتر اند که می توانند آدرس IP را تغییر دهند. اگر شما به دنبال گزینه های رایگان هستید بهتر است پروکسی ها و سرورهای DNS را انتخاب کنید. اگر می خواهید راه حل قابل اعتمادی بدست آورید پس باید یک VPN را انتخاب کنید. VPN از پنهان کردن IP و روش جایگزین استفاده می کند.

اگر IP خود را با استفاده از خرید VPN کریو تغییر دهید شما حریم خصوصی آنلاین و امنیت اینترنت را بدست خواهید آورد. همه داده های شخصی و محرمانه شما از هکرها، فیشرها و کلاهبرداران حفظ خواهد شد. شما می توانید از چشمان جاسوس آنلاین رهایی یابید و به مرور خود در اینترنت بپردازید بدون اینکه هیچ کسی متوجه فعالیت های شما شود. فعالیت اینترنت افراد و کسب و کارها با استفاده از تکنیک های مختلف توسط سازمان های دولتی و خصوصی پیگیری می شوند. هیچ کدام از ما نمی خواهیم کسی فعالیت های ما را تحت نظر داشته باشد و با تغییر آدرس IP، ما می توانیم از این سناریو جلوگیری کنیم. با پنهان کردن IP و جایگزین کردن آدرس IP اصلی، شما می توانید تمام فعالیت ها را به IP جدید تغییر دهید. هکرها، فیشر ها و جاسوسان قادر نخواهند بود IP اصلی، فایل های محرمانه شما را شناسایی کنند.

VPN برای تغییر IP

زین پس همه شما جواب این سوال را دارید: بهترین راه برای تغییر IP چیست؟ خب، جواب VPN است و شما باید بهترین ارائه دهنده سرویس VPN را پیدا کنید. تعداد زیادی ارائه دهنده سرویس VPN وجود دارد که شما نیاز دارید تا مناسبترین را از بین آنها انتخاب کنید. پیدا کردن ارائه دهنده سرویس VPN آسان نیست زیرا ویژگی ها، بسته ها و غیره متفاوت اند.

خرید VPN پرسرعت، خرید کریو، خرید وی پی ان آیفون در سایت parsvpn.net