توازن سرعت و امنیت در خرید VPN بیشتر است یا Smart DNS

smartdns-vs-vpn

برای مدت طولانی است که کریو VPN ها در اطراف ما هستند و اکنون به عنوان یک راه عالی برای محافظت هویت شما و همچنین کمک به مردم برای دور زدن سانسورهای منطقه ای است. به تازگی یک تکنولوژی که Smart DNS نامیده می شود به طور گسترده در دسترس است و برخی از کارهای VPN را انجام می دهد بدون اینکه اثری بر روی سرعت بگذارد و این باعث شده است که به ابزاری مناسب برای دور زدن محدودیت های منطقه ای وب سایت باشد.

امروزه همه ما از رسانه های آنلاین استفاده می کنیم، این بخش از زندگی روزانه است و مطئن هستم بسیاری از ما نمیتوانیم بدون آن زندگی کنیم. هرچند اخیرا حفاظت های زیادی برای حریم خصوصی افراد و داده های حساس وجود دارد باز هم در خطر هستند. به نظر می رسد جایی روی اینترنت وجود نداشته باشد که بدون به خطر افتادن بتوان از آن استفاده کرد، خوشبختانه برای اطمینان از اینکه داده های شما امن اند راه هایی وجود دارند که در بین آنها کریو VPN عملکرد روشن تری دارد که می توانید از parsvpn.net خرید قابل اعتمادی داشته باشید.

با خرید VPN امنیت شما از یک پروتکل به پروتکل دیگر متفاوت است اما شما متوجه خواهید شد با یک پروتکل VPN با امنیت بالا هنگام استفاده از مرورگرها برای دور زدن وب سایت های مکان های مسدود شده از مشکل کاهش سرعت رنج خواهید برد. در حالیکه این موضوع برای دیدن یک ویدئو کوتاه با کیفیت پایین مشکلی ایجاد نمی کند، اگر از خرید کریو VPN برای دیدن برنامه هایی همچون Hulu استفاده کنید به مشکل سرعت بر میخورید.

در اینجا است که Smart DNS به میان می آید؛ در اینجا هیچ رمزگذاری اضافی یا احراز هویتی وجود ندارد. این باعث می شود که Smart DNS برای تماشای برنامه های ویدئویی گزینه فوق العاده ای باشد. البته اکر شما نگران امنیت هستید Smart DNS در این مورد دارای نقطه ضعف است.

اگر شما دچار شک هستید که کدام برای شما بهتر است این یک انتخاب ساده است. اگر شما مصمم هستید که هر چیزی که در حالت آنلاین انجام می دهید خصوصی بماند پس خرید VPN  بهترین انتخاب برای شما است، با پروتکل های بسیار که امنیت های متفاوتی را ارائه می دهند، باید به توازن خوب بین سرعت و امنیت بیابید که شما را خوشحال کند.

اگر به سادگی به دنبال راهی برای دور زدن محدودیت های ناحیه ای هستید پس Smart DNS نیازهای شما را به طور کامل برآورده می سازد، و همچنین دارای راه اندازی ساده است. به خاطر داشته باشید که با استفاده از Smart DNS شما امنیت اضافی آنلاین نخواهید داشت.

خرید VPN و خرید کریو در parsvpn.net