فن آوری های Kerio یک نسخه جدید از Kerio Control UTM را راه اندازی کرده امد، که می توان با خرید کریو به آن دست یافت. این پیشرفته ترین برنامه UTM امنیتی است. ویژگی های  Kerio Control جدید یک برنامه امنیتی پیشرفته امنیت فایروال را تامین می کند، از نفوذ جلوگیری می کند، مسدود کننده محتوا است و حفاظت آنتی ویروس را با پشتیبانی برای شبکه های IPv4 و IPv6 دارد. می توان از نظر برخی مزایا خرید VPN و خرید کریو را با هم مقایسه کرد.

خرید کریو برای پایان دور زدن فیلترهای امنیتی در شبکه های  IPv6

kerio-control

 

همه اینها در یک برنامه کاربردی Kerio Control بین برنامه های کاربری UTM سطح ورود و پایان تنظیم شده است. رابط مدیریت ساخته شده حسی مدیریت Kerio را از طریق مراحل پیکربندی حرکت می دهد، مدیریت و نظارت UTM ، کمک به از بین بردن مشکلات مربوط با در دسترس بودن شبکه و امنیت حرکت می دهد.

انعطاف پذیری آن در پشتیبانی موقعیت های خرابی چند لینک و تعادل بار چند لینک Kerio Control را برای استقرار پیچیده و مورد تقاضا ، از نواحی آموزشی تا تولید کنندگان بین المللی بسیار مناسب می کند.

یک Content Filter پویا به مدیریت اجازه می دهد هر برنامه کاربردی خاص یا هر دسته از برنامه های کاربردی را مسدود کنند، به جای اینکه روش های غیر قابل اعتماد و وقت گیر مسدود کردن های مبتنی بر پورت را بکار بگیرند. یک آنالیزگر پی لود جدید به طور فعال به تغییر شبکه و رفتار ارتباط از برنامه های کاربردی پاسخ می دهد و به مدیران اجازه می دهد تا به تهدیدات یا ترافیک ناخواسته بسیار سریع تر از گذشته پاسخ بدهند.

توسعه دهنده Kerio Technologies می گوید که “ما Kerio Control را درون یک فایروال پیشرفته و برنامه های UTM را خریداران متوسط ساخیتم. اکثر رفتارهای امنیتی امروز توسط کاربران نا آگاه ایجاد شده است بنابراین این برای ما حیاتی است که بهترین ابزار امنیتی را فراهم کنیم تا مدیران را در بالا نگه داریم. بخصوص این موضوع در شبکه های کمتر تحت نظارت بسیار مهم است زیرا این رفتارهای دور از دید مدیران انجام می شود. به طور کلی خرید VPN و خرید کریو دو مورد ضروری برای کسب و کارها هستند.

Kerio Control به عنوان یک برنامه سخت افزاری یا نرم افزاری است که می توانید با خرید کریو از parsvpn.net از امکانات فراوان آن بهره ببرید.

خرید VPN و خرید کریو در parsvpn.net