نکاتی که باید در تهیه VPN اندروید بدانید

اتصال VPN بر روی اندروید چیست؟ این سوالی است که بسیاری از افرادی که تجربه خرید VPN برای روی اندروید را ندارند می خواهند بپرسند. درواقع، برخی کشورهای سیستم های پیچیده ای دارند که می توانند بر روی کارهایی که روی تلفن هوشمند خود انجام می دهید نظارت کنند یا در یک سایبری جایی که شما احساس امنیت و هر زمانی که از شبکه عمومی آنها استفاده می کنید.

buy-vpn-for-android

این به آن معناست که شبکه های عمومی معمولا امن نیستند و می توانند به هکرها و مهاجمان اجازه دسترسی آسان به داده های شما را بدهند در نتیجه شما دچار مشکلات جدی خواهید شد. بدیهی است، این می تواند وحشتناک باشد که مجرمان سایبری به گواهی های حساب کاربری بانکی شما، اطلاعات خصوصی یا هر اطلاعات دیگر که برای عموم نیستند دست یابند.

اما، چطور باید اطلاعات خود را از هکرها دور نگه دارید؟ به طور ساده، استفاده از شبکه خصوصی مجازی برای نگه داری اطلاعات رمزگذاری شده شما از چشمان کنجکاو است . این به شما اجازه می دهد با تلفن هوشمند اندروید خود در هر کشوری به طور امن در وب به گشت و گذار بپردازید.

خرید VPN روی دستگاه های اندروید به چه شکل است؟

به طور خلاصه، یک VPN خرید شده به معنای کامل یک شبکه خصوصی مجازی است که به افراد اجازه می دهد دستگاههای خود را شامل تلفن های هوشمند اندروید، تبلت ها و غیره را به صورت امن به اینترنت متصل کنند. شبکه خصوصی مجازی می توانند چندین کار انجام دهد. می تواند به شما اجازه دهد به وب سایتهای کشورهای تحت محدودیت متصل شوید، اطلاعات شما را سالم و امن نگه دارد و فعالیت های شما را روی شبکه WIFI عمومی در میان چیزهای دیگر پنهان کند.

برای دادن جوابهای فنی بیشتر، در حالیکه تلفن اندروید خود را به یک VPN متصل کردید، مرور کردن شما  از طریق سرورهای در سراسر جهان مسیر یابی خواهد شد که پروکسی آدرس IP عرضه می دارند. اجازه دهید فرض کنیم که یک سرور در ژاپن مستقر شده که شما با آن متصل شده اید. هر دو ترافیک اینترنت شما برای آن سرور مسیریابی خواهد شد جاییکه پروکسی آدرس IP شما داده خواهد شد. بنابراین، در این صورت، شما در آمریکا مستقرید و شما در یک سایت جستجو می کنید ، این سایت یک آدرس IP مستقر در ایالات متحده را نمیبیند و به جای آن یک ژاپنی را می بیند.

حالا چرا باید از کریو VPN استفاده کنیم؟

همانطور که قبلا عنوان شد اطلاعات بر روی شبکه عمومی امن نیستند. این بدان معناست که بانک شما، اسناد شخصی شما را از طریق ایمیل یا هر چیز دیگری برای شما می فرستد که برای در معرض دید عموم قرار گرفتن نیست پس باید یک VPN داشته باشید. VPN کل منابع داده های شما را امن خواهد کرد .بنابراین مهم ترین علت خرید vpn یا خرید کریو همان رسیدن به ارتباط امن است.

با خرید کریو ، ممکن است شما بخواهید به سایت محدود شده یک ناحیه دسترسی یابید ، برای مثال بی بی سی. فرض کنیم، شما در ایالات متحده هستید و قادر نخواهید بود به BBC iplayer به علت محدودیت ناحیه ای دسترسی داشته باشید. از طریق اتصالات شبکه WIFI ، یک VPN مانند Hideman فعال کنید ، شما قادر خواهید بود وب سایت را تغییر دهید برای اینکه فکر کند شما از نقطه UK.At متصل اید، شما قادر خواهید بود هر قدر که بخواهید به BBC iplayer متصل شوید.

مراقب VPN یا کریو باشید

VPN خرید شده همانند کریو ، استثنایی است در حالیکه یک راه حل رایگان ممکن است بهتر بنظر برسد، بنابراین معقول خواهد بود که از انتقال اطلاعات حساس از طریق آنها اجتناب کنید. VPN های متعدد رایگان یک امنیت جزئی ارائه می دهند. نرم افزارهای رایگان برای گشت و گذار های کلی با ارزش اند اما این عاقلانه خواهد بود که برای جستجوی داده های مهم که نیاز به شماره های امنیتی اجتماعی شما دارند از آنها اجتناب کنید.

به علاوه، گاهی اوقات VPN می تواند سرعت اتصال شما را به طور جدی کاهش بدهد. اما اگر شما روی یک اتصال با باند پهن هستید ، احتمالا به سختی متوجه سرعت های مختلف می شوید، اگر شما از یک شبکه موبایل استفاده می کنید، یک شبکه خصوصی مجازی ممکن است یک اثر منفی به جای اثر مثبت بگذارد.

در عین حال شما می توانید در لیست برنامه VPN کلیک کنید و VPN مورد علاقه خود برای تلفن هوشمند خود را انتخاب کنید. کریو هنوز برای موبایل اماده نیست و کریو خرید شده مناسب استفاده در گوشی تلفن همراه شما نیست.

خرید VPN و خرید کریو در parsvpn.net